Kayıtlar

Resim
  Çarşamba paylaşımı 19 26 Ekim 2022 MC TÜRKİYE CUMHURİYETİ KURULUŞUNUN 99. YILI ANISINA GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK KİŞİLİĞİ VE ÖZGEÇMİŞ DEĞERLENDİRMESİ 1. BÖLÜM Türkiye Cumhuriyeti Devletinin Tarihi Atatürk’ün Özgeçmişidir. Birisini bilmek için diğerini de bilmek gerekir. Oluşturucu ve enerji kaynağıdır. Yeryüzünde toprak, bitki, taş ve sudan başka ne varsa hepsi Atatürk gibi insanların eseri yani buluşları değil midir? Doğadaki tüm nesneleri üç boyutlu görerek onlardan katma değer oluştururlar. İnsanlardaki güç, enerji, bilinç, ayrıcalıklı nitelikleri, yine bu insanlar görür ve onlardan yeni değerler oluşturmayı başarır, toplumun gelişmesini zenginleşmesini sağlarlar. Atatürk’ü bilmek demek; bir insanın insanlığa yapabileceği tüm yeni oluşumları oluşturan bir insanı ve yapıtlarını öğrenmek demektir. İnsanlık ağacı; bir Atatürk yemişini vermek için, yüzyıllar boyu sayısız yaprak döker çürütür. Çok az insan Atatürk gibi doğar. Herkes elektrik, yeni malzeme veya başka yeni bir bulu...
Çarşamba Yazılarım 16. 5 Ekim 2022 TÜRKLERE Kara Çalanlar Türklere Soykırımcı DİYOR! KİMLER Gerçek Soykırımcı! İşte Belgelerle Dünya ve Türkiye Tarihçileri; Türklerin imparatorluk düzenlerini, birinci Kuman imparatorluğunu, Tuğranları, İskitleri, Kök Türkleri, ne de Kazak imparatorluğunu anlayabilmişlerdir. Anlayanlarda gizli servisler korkusuyla gerçekleri yazamamışlardır. Tarihi doğru yazmazsanız atalarınızı, atalarınızın yaptıklarını bilemezsiniz, deli danalar gibi savrulur durursunuz. Almanlar 2000 yıllık tarihlerini doğru yazamıyorlar. Yaptıkları araştırmalarda en son Hititlere baktılar onlarda Türk çıkınca bıraktılar. Doğruları yazmazsanız tarihi yalanlarla yazamazsınız. Artık “GENETİK” öncelik olmalıdır. Genetik bilgileriyle doğrular yazılmalıdır. İtalyan genetik bilimcisi Paolo Francolacci İsveç, Fin, Toskana Etrüsk, Korsika Etrüsk, Sardunya Etrüsk insanlarının, binlerce yıllık (GÖBEKLİTEPE) Kuman Türkleriyle çok yakın akraba hatta aynı olduklarını yazıyor. Atatürk’ün büyükbaba...
Resim
Aktif ÇARŞAMBA PAYLAŞIMLARIM 13. 14 EYLÜL 2022 TÜRK MİLLETİ KENDİNİ, MİLLİ EĞİTİMİNİ, YÖNETİMLERİNİ, NEDENİNİ SORMADAN SÜREKLİ ELEŞTİRİYOR! İşte nedenleri Atatürk’ün ölümünün hemen ardından; Atatürk’ün yazıp/ yazdırdığı kitaplar. Sırasıyla 1,2,34 (Kitaplaştıran Afet İnan) Türk Tarihinin Ana Hatları, Liseliler için Tarih I, II,III, IV, medeni bilgiler, askerlik vazifesi, yurttaşlık ders kitabı ve daha sonra Afet İnan’ın yazdığı Medeni Bilgiler ve M. Kemal Atatürk’ün El Yazıları kitabı 1939 sonrası önce içeriği değiştirildi sonra okul öğreniminden kaldırıldı!.. Ekte Görseller 1, 2, 3, 4, 5 Bu kitapların yazımı nasıl gerçekleşti! 1- Atatürk, Afet İnan ve oluşturulan kurul 1927 Türk Tarihinin Ana Hatları kitabının yazımına başladı. 1930 yılında bitirildi 100 adet bastırılarak Türkiye ve dünya tarihi uzmanlarına değerlendirmeleri için gönderildi. 2- Atatürk Türk Tarihinin Ana Hatları kitabının içeriğinden hareketle, ...
Resim
  12. ÇARŞAMBA PAYLAŞIMIM 7 Eylül 2022 Avrupalı Yahudi Türklerin Avrupa’da Uğradıkları Soykırımlar Ve Kandırılan Ermeni Milleti Geçen yüzyıl içerisinde Avrupa'da, Hazar İmparatorluğu Asıllı Türk Yahudiler soykırıma uğradılar.   Amerika'ya, İsrail'e ve başka ülkelere göç etmek veya öldürülmek zorunda bırakıldılar. Sayısal bakarsanız karşınıza en az 20 milyon sürülen, öldürülen yok edilen insan çıkmaktadır. Bu durum, Hazar Türk Yahudilerine Avrupa’da 1933 ile 1945 yılları arasında yapılan ikinci büyük soykırımdır. Birinci soykırım dalgası ise, Osmanlının çöküşü ile Slavların Balkanlarda yaptığıdır ki, kişi sayısı belirsizdir. Türklerin göç hareketleri bu tarihte başlamıştır. Sonuçta, geride kalan 100 yıl içinde Avrupa'dan en az 30 milyon Türk asıllı Yahudi kovuldu veya öldürüldü*. Karşılaştırmak istersek 1950 tarihinde Türkiye'nin nüfusu 25 milyondu. Siyonistlerin yaptığı en büyük soykırımdır. Atatürk olmasaydı bu soykırıma Cumhuriyetin kurulduğu günlerde Türkiye...
  TÜRK MİLLETİNİN YOK OLMAKTAN KURTULMA SAVAŞININ 100. YILI Hıristiyanlar, Museviler 500-1500 yılları arası yaklaşık bin yıl; karanlık, adına din dedikleri uydurma hurafelerle sahte dincilerin egemenliğinde yaşadılar. İnsanlar bunaldı. Baskı altında ezilen Avrupa insanları isyan etti. Dinde, dolayısı ile yaşamda yenileşme başladı. “Akıl ve Bilim” öne çıkarıldı. İnsanları kısıtlamalar kısmen olsun kalktı. Rönesans ile birlikte matematik ve doğa bilimleri öğretimi sonucu, sanayileşme ile endüstri gelişti maddeleşme başladı. Türklerde durum şöyleydi; Türkler 1150’li tarihlere kadar akıl, bilim ve sanata önem verirler ve uygularlardı.   Türkler 700-1100 yılları arası İslam dinine geçtiler. İslamlaşma ile 1150 tarihinden itibaren Gazali felsefesi neticesinde akıl, bilim ve fen derslerinden tamamen koptular, din etkisinde dini öğretiye yöneldiler. ÇÖKÜŞ BAŞLANGICIDIR. Avrupalıların yaptıklarının tam tersini yaptılar. 1517 yılında adına Osmanlı diyen Türk devletini Yavuz Sul...
  ATATÜRK SONRASI YÖNETİM ZİHNİYETİ( BUGÜN AKP ZİHNİYETİDİR ) BU ZİHNİYET TÜRK MİLLETİNE ÖZ GÜVENİNİ KAYBETTİRDİ. DÜNYADA YALNIZLAŞTIRDI. SÜREKLİ KENDİNİ ELEŞTİREN VE BEĞENMEYEN YAPTI. Türk milletinin değerli insanları, bizim yurdunuz Anadolu-Altaylardır. Atalarınızın kurduğu devletler, imparatorluklar, uygarlıklar başka hiçbir millette yoktur. Göçlerle tüm dünyaya yayılmıştır! Kültürünü, töresini ve geleneklerini gittikleri bütün kıtalara taşımışlardır. Bugün “Anadolu” uygarlıkların merkezidir. Bu şöyle doğrulanmıştır. İnsan, tahıl, yapılaşma, alfabe, resim, heykel kalıntıları ile buluntuları üzerinde yapılan “DNA” ölçümlemeleriyle belirlenmiştir. Kalıntılar üzerinde yaş, cinsiyet, malzeme belirlemesi “KARBON” testleri ile yapılmaktadır. Ancak son yıllarda ana baba tespitinde kullanılan DNA ölçümlemesi, kalıntılar için de kullanılmaya başladı ve   %99 doğru sonuçları vermektedir. Uzmanların görüşü böyledir. Bu bilgiler kendine güvenmeyi unutmuş insanlarımıza bilgi içi...
Resim
  TÜRKİYE’DE YIL 1939 KOLONİ EĞİTİMİ İLE KOLONİ YÖNETİMİ BAŞLATILDI ÜRETİM İÇİN KURULAN HER ŞEYE KARŞI ÇIKILMA VE KAPATMA KARARI ALINDI   “GÜZEL Mİ OLDU” Yavuz Sultan Selim 1 Mayıs 1939 tarihli İngiliz Türk antlaşması, Türkiye’nin kolonileşme antlaşmasıdır. Bugün Türkiye’de cehalet ve hıyanetin nedeni de bu antlaşmadır, kolonicilerin türk milletine biçtiği elbise budur. Osmanlı; Okullarında matematik ve fen bilimleri derslerini kaldırıldığı için sanayi devrimini yapamadı. (Matematik, fen dersleri,   1520 yılından sonra Yavuz Sultan Selim ve oğlu Sultan Süleyman zamanında kaldırılmıştır.) Sanayi devrimi yapılamadığı için sanayide üretilen tüm mallar başka ülkelerden alınmak zorunda kalındı. Türklerin işletmeleri köreldi yok oldu. Birileri de Atatürk'ün 1920 sonrası yaptığı tüm fabrika ve okulları kapattı. "Güzel mi oldu?" Okullarımızda 1931-1941 tari...